Laman Rujukan Lagu Untuk Anda!

Tuesday, September 18, 2012

TENGKU ADIL - BABAK CINTA

Engkaulah cahaya dalam hidup yang penuh kegelapannya
Rasa kesakitan dalam dada menghilang pabila kau berada

Cintamu kepada aku tak pernah ku rasa sebegitu
Engkau meringankan hati ini
Engkau menenangkan jiwa sepi

Aku ingin menjadi pembuka
Hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna selalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya

Ku tahu kau disakiti hatimu
Sedang kau melindungi
Percayakan pada cinta ini
Relakan dia berterbang tinggi

Aku ingin menjadi pembuka
Hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna selalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya

Babak tentang pencarian cinta
Aku untukmu sepanjang hayat

Aku juga merasa ketakutan mencinta
Percayakan pada kita oh

Aku ingin menjadi pembuka
Hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna selalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya

Babak tentang pencarian cinta
Aku untukmu sepanjang hayat

Info about Tengku Adil




No comments: